خانه سالمندان موج نو

خانه سالمندان موج نو یکی از معتبرترین و مجهزترین خانه سالمندان های واقع در شهر تهران می باشد. این خانه سالمندان با داشتن تجربه ای قوی و همچنین کادری مجرب ، هر ساله پذیرای سالمندان عزیزی می باشد که به هر علتی به این سرای سالمندان رجوع کرده اند . شرکت خدماتی موج نو با داشتن تجربه ای افزون بر 12 سال در حوزه ارائه انواع خدمات ، با سرای سالمندان موج نو در کنار سالمندان عزیز شهر تهران ایستاده است.

مزایای خانه سالمندان موج نو :

مراقبت ویژه و 24 ساعته


تمامی سالمندان عزیز در خانه سالمندان موج نو تحت نظارت 24 ساعته و همچنین تحت مراقبت های ویژه قرار می گیرند تا هر لحظه اگر به کمکی نیاز داشتند در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.


فعالیت های ورزشی به صورت صبحگاهی


در سرای سالمندان موج نو تدابیر بسیاری برای برگزاری انواع ورزش ها و پیاده روی های صبحگاهی انجام پذیرفته است. این ورزش های صبحگاهی موجب افزایش روحیه و همچنین انرژی عزیزان سالمند می گردد.


ویزیت روزانه و هفتگی توسط پزشک


تمامی سالمندان عزیز در سرای سالمندان موج نو به صورت هفتگی و یا در صورت احتیاج به صورت روزانه توسط پزشک خانه سالمندان معابنه می شوند تا از نظر سلامتی تحت شرایط ایده آلی قرار بگیرند. 


فیزیوتراپی و همچنین بخش های کاردرمانی و گفتار درمانی


سرای سالمندان موج نو با دارا بودن سه بخش مهم فیزیوتراپی ،گفتار درمانی و کار درمانی ، تمامی تمرینات لازم برای بازیابی توانایی های سالمندان عزیز را تحت نظر می گیرد. تمامی سالمندان عزیز در این دوره ها شرکت داده می شوند تا وضعیت جسمانی آنها رو به بهبود بگذارد.


یافتن دوستان جدید


از مزایای خوب خانه سالمندان موج نو ، یافتن دوستان جدید در این خانه سالمندان می باشد. سالمندان عزیز می توانند با یک دیگر و افراد جدید لحظات خوبی را سپری کنند و از حضور در کنار هم لذت ببرند.

همچنین سرای سالمندان موج نو تدابیر فوق العاده ای برای برگزاری برنامه های شاد و مهیج در آخر هر هفته برای سالمندان عزیز و خانواده های آنها تدارک دیده است.

آدرس خانه سالمندان موج نو :

تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، خیایان ۱۸۴ شرقی (نقلی اصفهانی) پلاک ۳۲

021-74402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *