مرکز شبانه روزی سالمندان فرمانیه

مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی سالمندان فرمانیه به عنوان بزرگترین مرکز سالمندان خصوصی دارای 800 متر حیاط دلباز به صورت ویلایی در منطقه فرمانیه واقع شده است این مرکز در سال 1394 در ارايه خدمات پزشکی توانبخشی، پرستاری، روانشناسی، مراقبتی و فضایی با گرد هم آیی تعدادی از پزشکان با تکیه بر اصول نوین توانبخشی و پزشکی طراحی و بنیان گزاری گردید.

مجموعه همواره کوشیده است با تیمی مجرب و کارآزموده بتواند محیط زیبا و دلنشینی را برای سالمندان عزیز فراهم آورد. در این مرکز کلیه خدمات پزشکی و مراقبتی از جمله ویزیت روزانه پزشک و خدمات تخصصی پرستاری، فیزیوتراپی، مددکاری، روانشناسی و روانپزشکی و تغذیه و کار درمانی و غیره به سالمندان عزیز ارائه می شود و با بر گزاری جشن ها و مناسبت های خاص، تفریحات خارج از مرکز شامل پارک، تورهای تفریحی، موزه و… باعث شادی این عزیزان می گردد.

امکانات هتلینگ رفاهی:

مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی سالمندان فرمانیه دارای فضایی با امکانات منحصربه فرد و دارای اتاق هایی با متراژی مناسب امکان راحتی را جهت سالمندان عزیز فراهم آورده، این مرکز دارای اتاق های خصوصی، 2 و 3 و 4 تخته می باشد اکثر اتاق ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی همراه با کمد، تلویزیون، مبل و یخچال می باشد مجموعه با در نظر گرفتن آسایش و راحتی سالمندان به صورت اختصاصی طراحی و باز سازی گردیده است. وجود آسانسوراز تمهیداتی بوده است که برای رفاه حال سالمندان در نظر گرفته شده است. در تمامی قسمت های این مجموعه وجود فضای سبز مفرح و بهار خواب و لابی بسیار زیبا باعث وجود آرامش و آسایش جهت سالمندان عزیزمان گردیده است. مجموعه دارای آشپز خانه صنعتی و رختشویخانه می باشد. تغذیه علاوه بر صبحانه، نهار، شام شامل میان وعده و عصرانه و میوه های مناسب فصل می باشد. در صورت نیاز سالمندان عزیز به رژیم های غذایی خاص طبق اصول و نظریه کارشناس تغذیه، تهیه و توزیع می گردد.

خدمات مراقبتی و پرستاری

با توجه به اینکه ارائه خدمات پرستاری، مراقبتی و بهداشت صحیح سالمندان عزیز سرفصل اصول قوانین جاری در مراکز می باشند این موارد در مجموعه توسط همکاران مجرب که برای این کاردوره های آموزش تخصصی را گذرانده اند انجام می پذیرد. تمامی سالمندان به صورت روزانه از نظر آرایشی و پیرایشی و بهداشت فردی کنترل می گردند. با توجه به وجود تیم پزشکی، پرستاری و مراقبتی بسیار قوی در مجموعه ارائه خدماتی از قبیل سونداژ، پانسمان های زخم بستر و مراقبت های دوران نقاهت بعد از عمل جراحی نیز در مجموعه وجود دارد (بخش مراقبت های ویژه)

خدمات تفریحی

خدمات تفریحی نیاز اصلی هر فرد سالمند می باشد.

مجموعه فرمانیه با در نظر گرفتن این مسئله سعی بر آن داشته که نشاط و شادابی لازم برای ساکنین مرکز را فراهم آورد. این خدمات شامل برگزاری جشنها با موسیقی زنده و Dj به صورت ماهانه با هنرمندان نامی کشور و رفتن به پارک، سینما، اماکن زیارتی ، تئاتر، کنسرت، رستوران و غیره می باشد.

خدمات پزشکی ، پرستاری، توانبخشی

 ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی توسط پزشک و کادر توانبخشی مجرب به صورت شبانه روزی صورت می پذیرد. تمامی سالمندان در ابتدای ورود به مرکز با تشکیل پرونده پزشکی تحت معاینات دقیق تیم پزشکی و توانبخشی قرار می گیرند. تمامی سالمندان هر روز به صورت اختصاصی توسط فیزیوتراپیست مرکز فیزیوتراپی می شوند. در صورت نیاز انجام مشاوره تخصصی پزشکی با متخصصین مربوطه میسر می با شند.

آدرس مرکز شبانه روزی سالمندان فرمانیه :

فرمانیه شرقی، چهارراه فرمانیه، پشت ساختمان کشتیرانی، نبش نارنجستان هشتم، پلاک ۱

۰۲۱-۲۶۴۵۳۹۳۱ ، ۰۲۱-۲۶۴۵۳۹۲۸ ، ۰۲۱-۲۶۴۵۳۹۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *